dynamics nav laptop

 

 
startarpak  

Polska Funkcjonalność – Starter Pack

Aplikacja Polska Funkcjonalność – Starter Pack powstała w celu dostosowania systemu do polskich warunków oraz spełnienia wymagań polskiego prawa. Zapewnia usprawnienia dotyczące realizacji procesów, a także funkcjonalności związane z lokalnym ustawodawstwem, np. pliki JPK, data obowiązku VAT.

Rozszerzenie wspomaga administrowanie transakcjami sprzedaży oraz zakupu, ułatwiając odpowiednie księgowanie oraz obsługę podatków. Sprawdza się w szczególności przy:

  • zarządzaniu należnościami i zobowiązaniami,
  • sprzedaży dóbr i usług przy odpowiednim fakturowaniu,
  • obliczaniu podatku VAT,
  • przygotowywaniu deklaracji podatku VAT,
  • przygotowywaniu pliku JPK,
  • raportowaniu statystyk do Intrastat.

 



startarpak  

Polska wersja językowa

Celem aplikacji Polish Language for Poland jest umożliwienie pracy użytkownikom systemu Dynamics 365 Business Central w języku polskim. Możliwe jest swobodne korzystanie z dwóch wersji językowych jednocześnie. Moduł jest dostępny zarówno dla wersji Essential, jak i Premium systemu Dynamics 365 Business Central.

 

 

 



startarpak  

HR & Payroll Manager

HR & Payroll Manager (Kadry i Płace) to rozszerzenie systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) w zakresie zarządzania personelem oraz płacami. Pozwala na stałą kontrolę zachodzących zmian w przepisach prawa pracy oraz ubezpieczeń. Dostępne funkcje:
  • tworzenie kadrowej bazy danych,
  • zarządzania dokumentami,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • kalkulacja wynagrodzeń oraz zasiłków,
  • księgowanie płac wg kryteriów.


startarpak  

Bankowość Elektroniczna

Bankowość Elektroniczna jest dostępna w standardzie polskiej funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV), a także jako osobny moduł międzynarodowej wersji systemu. Celem narzędzia jest usprawnianie procesów związanych z wprowadzaniem i wysyłaniem przelewów. Umożliwia ono automatyczne lub ręczne wykonywanie przelewów do banku kontrahenta.

 



startarpak  

Personal Data Management Solution

Personal Data Management Solution to rozwiązanie dla przedsiębiorstw korzystających z systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV). Wspiera ono wypełnianie obowiązków związanych z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), czyli prowadzenie skutecznego zarządzania danymi osobowymi. Narzędzie pozwala na:
  • łatwe wyszukiwanie danych osobowych,
  • anonimizację danych,
  • przenoszenie danych.



startarpak  

Master Data Management System

Moduł Master Data Management System znajduje swoje zastosowanie w grupach kapitałowych. Dzięki niemu oddziały korzystające z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central mają możliwość zarządzania danymi podstawowymi.

Aplikacja pozwala przede wszystkim na:
  • standaryzację danych podstawowych, np. BOM-ów, numerów zapasów,
  • obsługę Centrum Usług Wspólnych,
  • automatyzację implementacji zmian we wszystkich jednostkach organizacji,
  • lepszy przepływ informacji oraz dokumentów,
  • efektywne zarządzanie zapasami dzięki standaryzacji danych i nie tylko.

 



startarpak  

Advanced Intercompany

Aplikacja Advanced Intercompany jest skierowana do grup kapitałowych, które korzystają z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Zapewnia funkcjonalności systemu EDI oraz inne, które pozwalają na realizację wewnątrzgrupowego obrotu dokumentów.

Advanced Intercompany umożliwia:
  • automatyzację uzgadniania wartości towarów „w drodze”, a tym samym ułatwia generowanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
  • usprawnienie procesów transakcji zakupu lub sprzedaży w systemie,
  • uzgadnianie dokumentu zamówienia,
  • redukcję błędów wynikającą z braku automatyzacji wielu procesów.

 



 
dynamics nav laptop