simple baner2

simpleb1
simpleb2
simpleb3
simpleb4
                     


SIMPLE.ERP ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY

SIMPLE.ERP umożliwia pełną automatyzację procesów zakupu, sprzedaży i obsługi magazynowej począwszy od momentu pozyskania potencjalnego Klienta i rejestracji zdarzeń z nim związanych, poprzez etap przygotowania oferty i powiązania jej z dostawami, produkcją towarów, po sprzedaż i wydanie z magazynu. Wspomaga procesy sprzedaży internetowej B2B i B2C, obsługę posprzedażową, zarządzanie transportem, reklamacje i serwis.

Rozwiązanie oferuje pełny zakres niezbędnych funkcji, takich jak: zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie kontaktami z Klientami, zarządzanie zakupami, planowanie i realizacja sprzedaży, obsługa sprzedaży mobilnej, internetowej, obsługa magazynów oraz analizy i raportowanie danych biznesowych.

System ułatwia pracę zarówno firmom działającym w jednej lokalizacji, jak i wielooddziałowym przedsiębiorstwom o rozproszonej strukturze. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych oraz najnowszymi urządzeniami mobilnymi.
 

WZROST SPRZEDAŻY I AUTOMATYZACJA OBSŁUGI

Dodatkowym usprawnieniem jest webowa aplikacja, która pozwala na wymianę danych handlowych między kontrahentami. SIMPLE.ERP ZAMÓWIENIA INTERNETOWE to doskonałe narzędzie dla nowoczesnej firmy, która chce wykorzystać Internet jako kanał dystrybucji i medium obsługi swoich kontrahentów. Pozwalają na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business to Business, wzmacniając budowanie wzajemnych relacji oraz znacznie obniżając czas realizacji zamówień i obniżenie kosztów obsługi Klienta.

Uruchomiliśmy obsługę zamówień internetowych, które w mojej ocenie usprawnią naszą pracę umożliwiając naszym Klientom uzyskanie informacji o asortymencie w czasie rzeczywistym, wprost z systemu, bez konieczności dzwonienia, wysłania faksów czy zapytań e-mail. (…)
-
Robert Hołownia, INBUD FARO S.A.

 

baner sprzedaz


ANALIZY

Wszystkie niezbędne transakcje są automatycznie rejestrowane w module finansowo-księgowym. Dzięki kompletnej obsłudze procesu sprzedaży możliwe są analizy z zakresu planowania i prognozy sprzedaży, śledzenie wyników sprzedaży i obsługi klienta oraz ocena aktywności i wydajności biznesowej. Tak rozbudowany funkcjonalnie system daje możliwość bieżącego dostępu do zawsze aktualnych informacji, które są podstawą do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

System posiada szeroki zestaw raportów standardowych (z możliwością ich modyfikowania), umożliwia tworzenie własnych, w pełni definiowalnych raportów oraz zapewnia eksport danych do wszystkich powszechnie używanych formatów arkuszy – np. MS EXCEL. Posiada wbudowany mechanizm Skryptów VBS pozwalający na samodzielne podnoszenie funkcjonalności systemu. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

 

WBUDOWANY CRM

Obszar funkcjonalny CRM przeznaczony jest do wsparcia takich procesów jak: planowanie sprzedaży, ewidencja kontaktów z Klientami, obsługa ofert wraz z kalkulacją ceny, planowanie i analizy działań handlowych.

Funkcje CRM pozwalają na sprawną obsługę głównych procesów przedsprzedażnych, a dzięki temu, że CRM jest integralnym obszarem systemu SIMPLE.ERP Użytkownicy mają bezpośredni dostęp do danych w zakresie informacji finansowo-księgowych, projektowych, logistycznych, sprzedażnych, magazynowych i produkcyjnych bez konieczności przesyłania danych między systemami czy dokonywania kosztownych integracji.
 

MULTIMEDIA - ZOBACZ MOŻLIWOŚCI SYSTEMU

erp ZI INBUD FARO   erp analizy i raportyINFO ANALIZATOR QLIK   qlik sprzedaz z FAMAS   qlik PM sprzedaz erp prezentacja multimedialna  
                 
                     

simple baner boczny dolny1

ZAMÓW DARMOWĄ PREZENTACJĘ