VENDO.ERP CRM umożliwia przydzielanie zadań, planowanie kontaktów, nadzorowanie stanu realizacji, monitorowanie terminów. Wszystkie zadania, kontakty oraz inne zdarzenia są widoczne w przejrzystej formie na kalendarzu. Dzięki modułowi Workflow możemy definiować procedury ich obiegu. Uzyskujemy wsparcie dla takich spraw jak przygotowywanie kalkulacji i ofert, obsługi zapytań ofertowych, wniosków urlopowych, reklamacji, zapotrzebowania na zasoby firmowe (np. samochód), controlling kosztów, procedowanie pism, itp. Zyskujemy dzięki korzystaniu z tej funkcjonalności na skróceniu terminów czy zmniejszenie ilości spraw, o których zapominamy. Wszystkie zdarzania (np. zadania i kontakty) mogą być prowadzone w ramach większych „katalogów” – procesów sprzedaży, akcji marketingowych, projektów.
Możliwości
- planowanie i przydzielanie zdarzeń (np. zadań i kontaktów z kontrahentami);
- graficzne przedstawienie zadań w formie kalendarza; • dostęp (wg uprawnień) do kalendarza innych współpracowników;
- tworzenie tzw. „sprawy” – umożliwiającej przekazywanie zadań i dokumentów – swobodne lub wg procedury. Łączy ona zadania realizowane przez różne osoby a dotyczące jednego zagadnienia lub dokumentu;
- definiowanie szablonów obiegu zadań i dokumentów (Workflow) – np. zgodnie z systemami zarządzania jakością ISO;
- definiowanie własnych dokumentów (np. protokoły odbioru, reklamacje, itp.);
- definiowanie wyglądu formularzy zdarzeń (zadań, kontaktów, własnych dokumentów) – pola widoczne, niewidoczne, obowiązkowe;
- definiowanie wydruków zdarzeń;
- definiowanie własnych pól danych na zdarzeniach;
- prowadzenie dziennika podawczego, skanowanie i obsługa elektronicznego procesu obiegu dokumentów (w ramach sprawy);
- przekazywanie zadań w oparciu sprawy może się odbywać w ramach projektów, procesów sprzedaży, akcji marketingowych czy zleceń;
- rejestracja czasu pracy pod zadania, kontakty, projekty;
- pełny dostęp do kalendarza z urządzeń mobilnych (smartfony, tablety) poprzez dwustronna integrację z Google Callendar;
- współpraca z bramką SMS.
Proces sprzedaży
Firmy, które uzyskują przychody poprzez pozyskanie kontraktu na realizację zlecenia, dostarczenie produktu lub usługi, mogą nowe możliwości sprzedażowe prowadzić w oparciu o tzw. Procesu Sprzedaży. W ramach Procesu planowane i realizowane są zadania i kontakty oraz katalogowane dokumenty. Wszystko to może być wykonywane wg zdefiniowanych wcześniej procedur. Zwiększeniu ulega sprawność i jakość obsługi zapytania. Rosną więc szanse na pozyskanie zamówienia. Osoby nadzorujące mają z kolei pełną kontrolę nad aktualnie prowadzonymi tematami, mogą łatwo oceniać skuteczności działu handlowego i poszczególnych pracowników oraz prognozować przyszłe przychody oraz usprawniać procedury obsługi zapytań.
- prowadzenie procesu sprzedaży,
- definiowanie procedur (etapów) procesu sprzedaży,
- wystawianie dokumentów w ramach procesu sprzedaży (ofert, zamówień, zleceń, faktur), nadzór nad terminami, wyznaczanie osób odpowiedzialnych,
- planowanie i rejestracja wykonania kontaktów i zadań,
- budowanie „lejka” procesów sprzedaży.
Akcje Marketingowe
W systemie VENDO.ERP CRM możemy łatwo prowadzić planować i nadzorować działania marketingowe skierowane do wybranych grup klientów, takie jak:
- promocje cenowe i gazetowe,
- telemarketing,
- przygotowania do targów,
- przygotowanie i wysyłka materiałów informacyjnych,
- mailing.
- Planowanie i prowadzenie akcji marketingowych;
- Wybór klientów wg zaawansowanych kryteriów np.: znajdź klientów z województwa mazowieckiego, którzy przestali u nas kupować w bieżącym roku, a w poprzednim kupowali powyżej zadanej kwoty;
- Tworzenie i harmonogramowanie zadań w ramach projektu;
- Odnotowywanie realizacji i kontaktów w ramach akcji marketingowych;
- Definiowanie cen specjalnych na daną akcję (np. promocje gazetkowe);
- Korespondencja seryjna: mailing, etykiety adresowe.
Projekty
VENDO.ERP CRM – Zarządzanie Projektami to bardzo funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu narządzie dla tych, którzy kierują realizacją złożonych, wielowątkowych tematów. System umożliwia planowanie projektu w oparciu o wielopoziomowe struktury zadań oraz przydział pracowników i zasobów do ich realizacji. Na bieżąco śledzi stopień wykonania poszczególnych etapów, ułatwiając szybkie wykrywanie ewentualnych opóźnień i podejmowanie działań korygujących. Zdecydowanie poprawia to skuteczność i terminowość realizacji.
- Prowadzenie projektu.
- Tworzenie i harmonogramowanie zadań w ramach projektu
- Tworzenie wielopoziomowych podzadań.
- Określenie wzajemnej zależności między zadaniami: następnik – poprzednik.
- Możliwość automatycznego przeliczania okresu realizacji zadań na podstawie postępu w realizacji poprzedników wg różnych kryteriów: jak najwcześniej, nie wcześniej niż, jak najpóźniej, itp. • Przedstawienie projektu w formie wykresu Gantta.
- Zadania utworzone w ramach projektu są widoczne w kalendarzu pracownika obok zadań związanych z innymi projektami i zdarzeń nie powiązanych z żadnym.
Więcej szczegółów https://www.cfi.pl/crm/